Firma info:
Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig som kunde, og

Helsekosten
Søndergade 5
9900 Frederikshavn
Tlf +45 9842 1688 (10.00 - 17.00)
CVR-nr 26 35 49 35

Helsekosten er etableret i 1984 af Ingrid Larsen, og ejes nu af Brita Brogaard der er uddannet apoteksassistent og aut. helsevejleder. Netbutikken helsekosten.dk er etableret i oktober 2006.

Ordrebekræftelse:
Alle ordrer bekræftes automatisk (pr e-mail), og du vil indenfor max 24 timer på hverdage modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordre / udsolgte artikler).
Ordrestatus står øverst til venstre på ordre-siden. 

Betaling:
Ordrer kan betales på følgende måder, (kortbetalinger genneføres først når ordren afsendes):

Kreditkort:
Grafikken i menuen viser hvilke kort vi accepterer.
helsekosten.dk anvender en betalings-gateway fra QuickPay. Kommunikationen med denne betalingsløsning er testet og godkendt af pbs. Alle kortdata sendes krypteret.

Bank:
Sparekassen Danmark
Reg.nr. 9070 Kontonr 0001766821
IBANnr. DK9290440001766821  
BIC: VRAADK21

Levering:
Vi afsender alle hverdage, fra vores butik, ordren skal være registreret senest kl. 13.00 på afsendelsesdagen.Der må dog påregnes lidt længere leveringstid i forbindelse med højtider og ferier.

Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering. Vi bestiller varer hos vores leverandør hver søndag kl. 12.00 disse varer er klar til afsendelse den efterfølgende onsdag.

Når du opretter dig som kunde, registrer vi dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse, dette for, at det er lettere for dig næste gang du handler hos os, så du ikke igen skal intaste de samme oplysninger. Oplysningerne benyttes ikke til andet, og udleveres ikke til andre. Du kan under >Min Konto< altid se hvad vi har registreret.

Når du opretter dig, skal du selv i afkrydsningsfeltet afkrydse, hvis du ønsker at modtage reklamemails og nyhedsbreve fra os, derfor er du sikker på ikke at modtage SPAM fra os, du kan altid selv under >Min Konto< rette om du ønsker nyhedsbreve, eller ej.

Der tages forbehold for trykfejl/tastfejl, billedfejl, moms- og afgiftsændriger samt udgåede varer, -og varer der er i restordre, hvorfor leveringstiden ikke kan overholdes.

Det er i alle tilfælde vareteksten der er gældende ved indhold, og ikke billedet.

Alle ordrer leveres via PostNord el. Danske Fragtmænd 

Fragt:
Porto betales efter PostNords gældende takster, vores system udregner vægt og pris. Ved udregning af for høj Porto/Fragtpris modregnes det overskydende beløb i betalingen.
- du kommer aldrig til at betale mere end den faktiske pris.

Retur:
Du har 14 dages retur- / fortrydelsesret.
Portoen afholdes af dig som kunde.
Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage, må ikke være brudt.
Ønsker du pengene retur vil det lette vores ekspedition, hvis du samtidigt sender os oplysninger om dit pengeinstitut.
Vi skal bruge følgende oplysninger:
Bankens navn
Registreringsnummer (4 cifre)
Kontonummer (10 cifre)
Vi returnerer beløbet til din konto samme dag vi modtager varerne.

Reklamation og garanti:
Helsekosten ombytter defekte varer, men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris.
Udgiften til returforsendelser af defekte varer afholdes, efter aftale, af Helsekosten.

Persondatapolitik

Velkommen til Persondata politikken for Helsekosten og Helsekosten.dk

Helsekosten og Helsekosten.dk - CVR 2635 4935, tager sikkerheden omkring dine persondata alvorligt, og indsamler kun oplysninger, som er nødvendige for at kunne leve op til indgåede aftaler og yde den service, der er aftalt i den sammenhæng.

I teorien kan vi skelne mellem erhvervskunder og privat personer, men nedenstående er gældende for begge typer. 


Typen af personoplysninger vi registrerer:

Vi indsamler forskellige oplysninger afhængigt af om man er besøgende(webstats) eller konto kunde(personoplysninger).

De mest almindelige typer af oplysninger, vi indsamler, omfatter bl.a. navn, adresse, e-mail adresser, IP-adresser, betalingstype, transaktionsoplysninger, henvendelser via mails, Support sager og webanalysedata.

 

Indsamlings veje og måder:

Vi indsamler personlige oplysninger direkte på dette website (krypteret med SSL), når du afgiver det til os ved bestilling, kontakt og support og mens du navigerer gennem webstedet for at bestille, eller når du bruger tjenester, der er knyttet til webstedet.

Vi indsamler kun dine personlige oplysninger, når du giver dem til os, som når du afslutter kunderegistrering og/eller bestiller en ydelse, abonner på et nyhedsbrev, e-mail-liste, indsender feedback, eller sender os en anden kommunikation.

Af hensyn til web-statistik anvender vi Google Analytics, der anvendes som et værktøj til at forbedre vore sider. GA registrerer din IP og relateret adfærd på vores side.

Du kan se Googles politikker her: https://policies.google.com/privacy?hl=da

 

Opbevaring af personoplysninger:

Vi gemmer personlige oplysninger på sikrede servere (indenfor EU), som administreres af BGsys og deres Datacentre, og på papirkopier, der holdes på et sikkert sted i vores administration.

Personlige oplysninger, som vi gemmer eller transmitterer, er beskyttet af sikkerheds- og adgangskontroller, herunder brugernavn, adgangskode-godkendelse, IP kontrol og datakryptering, hvor det er relevant.

Data opbevares som minimum så længe:

- de er regnskabspligtige (5 år)

- der foreligger aktive aftaler

Al mailkorrespondance opbevares på Inhouse PC'ere (Windows Defender beskyttet), og på IdeFa Gruppens sikrede servere.

 

Deling af personoplysninger:

Dine data bliver ikke delt med andre selskaber eller personer, med mindre der foreligger en specifik godkendelse fra kundens side til at anvende informationen i andre sammenhænge. 

Undtagelser kan forekomme ved påkrav fra offentlige instanser, så som Skat, Politi og lignende.

Al kommunikation (skriftlig, mundtlig eller digitalt) behandles fortroligt, og bliver ikke videregivet til 3. part i nogen form uden dit samtykke.

 

Indsigt i registrerede data:

Som kunde kan man logge ind på egen konto og se alle de oplysninger vi har registreret om kontakt informationer, ordrer, betalinger, aftaler, projekter og support sager.

Vi foretager ikke yderligere registreringer.

 

Sletning af egne data:

Ønsker man at få slettet sine data, der ikke er omfattet af ovenstående minimums krav til opbevaring, kan man kontakte os på info@helsekosten.dk eller via kontaktformular under Kontakt os. 

Vi gemmer oplysninger på kunder med gældende aftaler – så længe der er en aktiv aftale.
Almindelig(ikke aftale relateret) mailkorrespondance slettes når indholdet skønnes forældet og uden dokumentations værdi (dagligt, månedligt, årligt). 

 
Elektronisk kommunikation

Når du besøger helsekosten.dk eller sender e-mails til os, kommunikerer du med os elektronisk. Du samtykker dermed til at modtage elektronisk kommunikation fra os.

Vi vil kommunikere med dig gennem e-mails eller ved opslag på dette web-site.

 

Cookies:

Vi anvender cookies i forbindelse med brugen af Google Analytics, der giver os indsigt i brugen af vores side.

Hvis man ikke ønsker disse cookies, kan man følge denne vejledning:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

 

Har du spørgsmål til ovenstående kan du kontakte os via vores [Kontakt os] formular

 

Med venlig hilsen

Brita Brogaard
Helsekosten & helsekosten.dk



Brands
Tilmeld nyhedsbrev
Åbningstider

Man – Fre:   10.00 – 17.30
Lørdag:        10.00 – 14.00

Netbutikken holder altid åben!



Produkter Produkter